Maskros

Idag var jag hemma hos min syster. När jag kom in såg jag genast att hon varit på Ikea och köpt den underbara lampan Maskros. Den är så imponerande i sin enkelhet att man blir glad av att se den. Vad duktiga dessa designers är, att bara komma på idén tycker jag är lysande.

Dessutom så kostar inte denna lampan en förmögenhet som så många andra gör men ser ut att som en riktigt dyr lampa.( inte för att det spelar så stor roll) men vad jag vill säga är att Ikea är bra. Ikea är till för vanligt folk.



Kommentarer
Postat av: Warlock

Den är fin. Och jag gillar också Ikea. Alltid något man vill ha där. Jag hittade två sängar :), litet kuddar och annat. Fast nu när jag inte har bil blir det inte så ofta man åker in där.

2009-04-09 @ 12:50:30
URL: http://warlock.webblogg.se/
Postat av: Warlock

Ja M. A. Numminen är så himla rolig. Sjunger som en kråka men når ens hjärta direkt i sin oskuld. Har du hört "Fröken Ellen i badet"? Man kan inget annat än skratta och det behöver man idag. Undrar vad han gör nuförtiden..



Kraaaam!

2009-04-10 @ 15:21:44
URL: http://warlock.webblogg.se/
Postat av: wicka

Nää..Ellen i badet har jag inte hört! Numminen kanske är pensionär eller så lever han inte mer

2009-04-11 @ 22:54:07
Postat av: Warlock

"Jag fröken Ellen sett i badet och det var skönt

Jag vita låret såg och vaden skifta fram i grönt

Och när hon tvålade in sina tår

Såg jag en skymt av hennes.." :)



Den är så fånig att den är rolig! Var han är nu vet jag inte. Kram!

2009-04-16 @ 08:50:44
URL: http://warlock.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0