Våååår

Så här ser det ut i min rabatt just nu. Man blir lycklig ju....

Kommentarer
Postat av: Warlock

Åh, vad vackert! Det är härliga tider nu när allt börjar gro! Jag skall sätta frön och odla passionsblomma. Den är så vacker.

2009-04-04 @ 01:15:06
URL: http://warlock.webblogg.se/
Postat av: Warlock

Du får visa bilder på spikklubborna snart. Min syster köpte frön till lila datura så jag får några av henne sedan så får hon annat av mig. Och idag fick jag en ny orkidé av henne, hon är så snäll! Skall lägga ut en bild snart. Jag tänkte att man nog kan vattna var tionde dag? Skall de ha näring varje gång? Kram! G.

2009-04-07 @ 22:14:08
URL: http://warlock.webblogg.se/
Postat av: wicka

Jag ska lägga ut bilder på spikklubban när den blivit lite större. Lila datura är jättefin.

Jag vattnade mina orkidéer när de kändes lätta när man lyfte dem. Riktigt lätta alltså. Det kunde nog gå 10-14 dagar beroende på hur varmt de stod. Jag hade ju ingen undervärme (element) så man får känna sig fram. Näring gav jag varannan gång när de blommade.

Kram M

2009-04-10 @ 14:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0