Spikmatta

Jag har köpt en spikmatta och ska testa om detta kan hjälpa mig att bli bra i ryggen. Tar till alla medel som finns, har köpt motionscykel också. Testade att lägga mig på mattan i går kväll och det var minsann inte det lättaste. När jag väl låg rätt på den var det faktiskt en härlig upplevelse. Det gjorde ont på ett gott sätt. Man blev alldeles varm och värmen spred sig ner i båda benen. Jag riktigt kände hur cirkulationen ökade och det ska ju vara bra.

Sedan kan man alltid spekulera i om det är tron på det hela som gör att man tycker det fungerar men det spelar inte någon större roll tycker jag, för så länge man upplever att det är bra, så gör det någon nytta. Hatar att känna att ryggen och benet styr mitt liv! Vill kunna göra som jag vill, vill kunna jobba, vill kunna ta bilen och sticka när jag vill!
Nu lufsar jag mest omkring och frustrationen växer.

                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Kristina Birkesten

Wicka!

Jag kan nog påstå att jag förstår frustrationen! Att tvingas till omprioriteringar, att inte kunna göra saker för att ryggen/benet/kroppen säger ifrån är gräsligt!



Man vill inget hellre än att leva som vanligt och så går inte det...



Själv var jag förbannad i flera år för att jag inte kunde, innan jag såsmåningom accepterade lite mer.

Men frustrationen kommer fortfarande över mig ibland.



Är mycket nyfiken på vad du tycker om spikmattan när du prövat den några gånger. Berätta gärna om du vill!



Kram!

din smärtsyster

2009-05-09 @ 17:18:54
URL: http://kristinasryggdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0